Послуга: | Комплексне SEO просування сайту |
Тематика: | Дитячий одяг |
Регіон: | Україна |
Мета: | Трафік та продажі |
Робота над проектом розпочалася у 2013 році. До студії звернувся клієнт із маленькою торговою офлайн–точкою та щойно створеним інтернет–магазином.
На початковому етапі ми провели SEO-аудит сайту та провели комплекс робіт, спрямований на оптимізацію сайту:
- Зібрали та провели фільтрацію списку ключових фраз для просування
- Скоригували структуру розділів для коректного розподілу семантичного ядра між сторінками сайту
- Усунули проблему дублювання контенту
- Коректно прописали основні теги та заголовки
- Налаштували редіректи
- Написали тексти для розміщення на цільових сторінках сайту
- Вирішили проблему самовільної генерації сторінок, які не мали жодної користі
- Виправили мобільну версію сайту, яка працювала не коректно, а також покращили певні моменти юзабіліті.
Усунення основних помилок, базова оптимізація та закупівля перших зовнішніх посилань дали свій результат вже за перші два місяці роботи:
Надалі робота полягала у постійному покращенні внутрішньої оптимізації сайту, закупівлі зовнішніх посилань. Через рік ми, завдяки комплексному підходу до оптимізації, отримали збільшення трафіку більш ніж у 10 разів. Окрім того, зменшився показник відмов, користувачі почали проводити більше часу на сайті, переглядаючи більше сторінок.
Статистика результатів у порівнянні з першими місяцями роботи:
У 2016 році ми виконали повний редизайн інтернет-магазину. Метою його проведення було максимальне покращення юзабіліті сайту, а також покращення його зовнішнього вигляду згідно тенденцій сучасного web-дизайну.
Завдяки редизайну та регулярній роботі над внутрішньою та зовнішньою оптимізацією сайту, популярність інтернет-магазину серед відвідувачів постійно зростала.
Цього року перед нами були поставлені наступні завдання:
- Збільшити пошуковий трафік
- Покращити конверсію та збільшити загальні продажі на сайті
Швидкодія сайту – один із найважливіших факторів, що напряму впливають на кількість конверсій. Протягом усього періоду роботи над проектом ми виконали велику кількість завдань з оптимізації коду та зображень. Та, незважаючи на це, не виходило отримати стабільний результат по швидкодії на існуючому хостингу – процес оформлення замовлення займав досить довгий час.
Спільно із Клієнтом було прийнято рішення про перенесення сайту на окремий виділений сервер з SSD накопичувачем. Оптимізаційні роботи та новий сервер дали суттєвий приріст замовлень на сайті. В деякі дні замовлень було удвічі більше, ніж у попередній період.
У період з 1.08.2018 по 1.11.018 нашою основною метою була детальна оптимізація НК та НЧ запитів.
Ми переопрацювали картку товару, тепер в title та description виводиться:
- Артикул товару (щоб запобігти створенню дублів);
- Назва бренду;
- Ціна (позитивно впливає на очікування клієнта).
<title>Чобітки для дитини від H&M 1464900 купити за 1095 грн. в Україні.</title>
<meta name=”description” content=”Чобітки для дитини від H&M 1464900 – Ви можете купити за 1095 грн. в нашому магазині. ✅ Доставка по Україні ☎ (096) 333 10 33” /> |
Ця ж інформація також виводиться в тезі <alt> для зображень, що покращує пошук по Google Images
Зміна стратегії по просуванню сайту по категоріях, а також просування сайту по товарах, дала хороший приріст трафіку та продажів за період.
Що ми отримали?
Ріст пошукового трафіку в порівнянні з попереднім періодом.
Трафік виріс на 18,01% в порівнянні з попереднім роком:
01.08.2017 – 01.11.2017 сайт відвідало 256 662 користувачів
01.08.2018 – 01.11.2018 сайт відвідало 323 284 користувачів
Продажі у інтернет-магазині також суттєво збільшилися:
1.08.2017 – 1.11.2017 – 6 582 продажів
1.08.2018 – 1.11.2018 – 10 406 продажів
Збільшення продажів на 58,10% (органічний трафік з пошукових систем)
Коефіцієнт конверсії для пошукового трафіку склав 3.22%, що є дуже добрим показником (середній коефіцієнт конверсії eCommerce в Україні складає 1-2%).
Залиште свій номер телефону та отримайте безкоштовну консультацію