Передзвонити мені
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

Напишіть нам
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години


Залишити заявку
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

Зв'язатись з менеджером
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

SEO-просування магазину дитячого одягу

Послуга: Комплексне SEO просування сайту
Тематика: Дитячий одяг
Регіон: Україна
Мета: Трафік та продажі

Робота над проектом розпочалася у 2013 році. До студії звернувся клієнт із маленькою торговою офлайн–точкою та щойно створеним інтернет–магазином.

На початковому етапі ми провели SEO-аудит сайту та провели комплекс робіт, спрямований на оптимізацію сайту:

  • Зібрали та провели фільтрацію списку ключових фраз для просування
  • Скоригували структуру розділів для коректного розподілу семантичного ядра між сторінками сайту
  • Усунули проблему дублювання контенту
  • Коректно прописали основні теги та заголовки
  • Налаштували редіректи
  • Написали тексти для розміщення на цільових сторінках сайту
  • Вирішили проблему самовільної генерації сторінок, які не мали жодної користі
  • Виправили мобільну версію сайту, яка працювала не коректно, а також покращили певні моменти юзабіліті.
Усунення основних помилок, базова оптимізація та закупівля перших зовнішніх посилань дали свій результат вже за перші два місяці роботи:

Надалі робота полягала у постійному покращенні внутрішньої оптимізації сайту, закупівлі зовнішніх посилань. Через рік ми, завдяки комплексному підходу до оптимізації, отримали збільшення трафіку більш ніж у 10 разів. Окрім того, зменшився показник відмов, користувачі почали проводити більше часу на сайті, переглядаючи більше сторінок.

Статистика результатів у порівнянні з першими місяцями роботи:

 

У 2016 році ми виконали повний редизайн інтернет-магазину. Метою його проведення було максимальне покращення юзабіліті сайту, а також покращення його зовнішнього вигляду згідно тенденцій сучасного web-дизайну.

Завдяки редизайну та регулярній роботі над внутрішньою та зовнішньою оптимізацією сайту, популярність інтернет-магазину серед відвідувачів постійно зростала.

Цього року перед нами були поставлені наступні завдання:

  • Збільшити пошуковий трафік
  • Покращити конверсію та збільшити загальні продажі на сайті

Швидкодія сайту – один із найважливіших факторів, що напряму впливають на кількість конверсій. Протягом усього періоду роботи над проектом ми виконали велику кількість завдань з оптимізації коду та зображень. Та, незважаючи на це, не виходило отримати стабільний результат по швидкодії на існуючому хостингу – процес оформлення замовлення займав досить довгий час.

Спільно із Клієнтом було прийнято рішення про перенесення сайту на окремий виділений сервер з SSD накопичувачем. Оптимізаційні роботи та новий сервер дали суттєвий приріст замовлень на сайті. В деякі дні замовлень було удвічі більше, ніж у попередній період.

 

У період з 1.08.2018 по 1.11.018 нашою основною метою була детальна оптимізація НК та НЧ запитів.

Ми переопрацювали картку товару, тепер в title та description виводиться:
  • Артикул товару (щоб запобігти створенню дублів);
  • Назва бренду;
  • Ціна (позитивно впливає на очікування клієнта).
<title>Чобітки для дитини від H&amp;M 1464900 купити за 1095 грн. в Україні.</title>

<meta name=”description” content=”Чобітки для дитини від H&amp;M 1464900 – Ви можете купити за 1095 грн. в нашому магазині.

✅ Доставка по Україні ☎ (096) 333 10 33” />

Ця ж інформація також виводиться в тезі <alt> для зображень, що покращує пошук по Google Images

Зміна стратегії по просуванню сайту по категоріях, а також просування сайту по товарах, дала хороший приріст трафіку та продажів за період.

Що ми отримали?

Ріст пошукового трафіку в порівнянні з попереднім періодом.

Трафік виріс на 18,01% в порівнянні з попереднім роком:

01.08.2017 – 01.11.2017 сайт відвідало 256 662 користувачів

01.08.2018 – 01.11.2018 сайт відвідало 323 284 користувачів

Продажі у інтернет-магазині також суттєво збільшилися:

1.08.2017 – 1.11.2017 – 6 582 продажів

1.08.2018 – 1.11.2018 – 10 406 продажів

Збільшення продажів на 58,10% (органічний трафік з пошукових систем)

Коефіцієнт конверсії для пошукового трафіку склав 3.22%, що є дуже добрим показником (середній коефіцієнт конверсії eCommerce в Україні складає 1-2%).

 

Залиште свій номер телефону та отримайте безкоштовну консультацію