Передзвонити мені
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

Напишіть нам
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години


Залишити заявку
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

Зв'язатись з менеджером
Залиште свій номер телефону і ми зв’яжемось з вами протягом години

Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія – є необхідною складовою будь-якого успішного бізнесу. Вона об’єднує інструменти маркетингу у єдину цілісну систему, кожна її складова – підсилює та доповнює іншу, а спрямована вона на бізнес-цілі саме вашого підприємства з урахуванням усіх його унікальних особливостей. Це покрокова інструкція збільшення дохідності бізнесу. Передбачає постановку комерційних цілей та вибір шляхів їх досягнення.

Маркетингова стратегія формується у два етапи:

1. Глибокий аналіз поточного стану, визначення принципів та цілей

  • Аналіз ринку, тенденції та тренди
  • Аналіз конкурентів
  • SWOT-аналіз бренду
  • Продукт та його унікальність, ідеї щодо позиціонування, конкурентні переваги та цінності, які несе бренд
  • Сегментація цільової аудиторії, формування аватарів (демографія, геолокація, поведінкові фактори, психологічні фактори, цінності, точки болю, цілі, мотиви)
  • Постановка цілей

Результат:

  • Глибоке розуміння ситуації на ринку та головних гравців на ньому,  визначення сильних та слабких сторін, можливостей і перешкод для розвитку та масштабування  вашого бізнесу.
  • Чітке формування унікальності продукту, тієї “родзинки”, яка відрізнятиме вас від інших, допоможе сформувати обличчя бренду, виділити принципи роботи, цілі та напрям позиціонування на ринку.
  • Усвідомлення: Хто ж насправді ваші клієнти? Хто приймає рішення про покупку (співпрацю)? Що мотивує цих людей? Яку проблему вони хочуть вирішити? Поділ клієнтів за характеристиками на цільові аудиторії для подальшої комунікації.

2. Визначення шляхів та інструментів досягнення поставлених цілей

  • Аудит застосування маркетингових каналів та онлайн присутності  – рекомендації щодо вдосконалення
  • Формування продуктової матриці
  • Створення ланцюжків (тунелів) продажу
  • План маркетингових заходів на 6 місяців
    – SMM-стратегія
    – Контент план в соціальних мережах
    – Рекламний план
    – Виділення ключових показників ефективності
  • Підсумки та план дій, що втілення стратегії

Результат:

  • Виявлення дієвих напрямів комунікації та точки зливу маркетингового бюджету.
  • Поділ товарів (послуг) на групи, відповідно до їх функціонального призначення у структурі дохідності бізнесу.
  • Воронка продажів, адаптована під ваш бізнес, спрямована на комунікацію з потенційними клієнтами на всіх рівнях зацікавленості вашим продуктом.
  • Конкретний план дій орієнтований на досягнення ключових показників ефективності.

Чому варто довіритись саме нам:

Наша компанія більш як 8 років співпрацює з клієнтами у сфері ІТ та маркетингу.

Ми створюємо цілісний, нешаблонний, креативний план щодо просування саме вашого бізнесу, з урахуванням усіх його індивідуальних особливостей.

Над вашою стратегією працюватиме команда вузьких спеціалістів з маркетингу: аналітики, дизайнери, фахівці з реклами та SEO-просування, SMM-спеціалісти та таргетологи.

Протягом 6 місяців здійснюємо безкоштовний консалтинг вузьких спеціалістів щодо реалізації стратегії на практиці.

Замовити маркетингову стратегію