Zarina
Про замовника
Ювелірний Дім Zarina – перший діамантовий ювелірний бренд України. Франчайзингова мережа нараховує більше 50 магазинів. Один з найяскравіших і відомих представників ювелірного бізнесу нашої країни.
У 2019 Ювелірний Будинок Zarina провів масштабний ребрендинг, в рамках якого з’явилося п’ять саббрендів:
ZARINA You – яскраві прикраси для наймолодшої аудиторії
ZARINA Story – сентиментальні прикраси для романтичних натур
ZARINA Creative – яскраві і сміливі прикраси для неординарних і творчих особистостей
ZARINA Jewel – класичні статусні вироби з дорогоцінними каменями найвищої якості
ZARINA Fine – особливі прикраси, які є справжніми витворами мистецтва.
Завдання
На момент звернення у клієнта вже був діючий інтернет-магазин на Magento 1, з досить застарілим дизайном, без мобільної версії. Структура розділів старого сайту також не відповідала новом розподілу на саббренди.
Кожен саббренд і кожна нова колекція Ювелірного Дому має свій чіткий посил, який необхідно донести до відвідувача. У зв’язку з цим, новий сайт повинен був стати гнучкою кастомізованою платформою для відображення актуальних ідей бренду.
Ціль
- На основі наданих клієнтом дизайн-макетів розробити новий сайт на CMS Magento 2.
- Адміністратор сайту повинен мати можливість самостійно редагувати не тільки контент, але і елементи дизайну сайту.
- Імпорт товарів, інтеграція 1С, налаштування редиректів, перенесення метатегів.
Результат
Головна сторінка
Швидке ознайомлення з колекціями бренду. На головну сторінку можна виводити певні розділи з колекціями, а самі колонки міняються місцями, виводячи на перше місце той саббренд, який актуальний для подання в даний час.
Головна сторінка в форматі конструктора – створено 8 окремих блоків різного формату, які використовуються для презентації окремих саб-брендів, колекцій, акцій, подій. Всі блоки можна міняти місцями, вмикати / вимикати їх відображення, міняти кольори кнопок і тексту всередині блоків, а також фотографії замінювати на відео і навпаки.
Каталог
Саббренди
Структура розділів повністю повторює базовий каталог товарів, але сторінка кожного саббренду виконана в індивідуальному колірному рішенні, відповідно до бренд-буком.
Колаборації
Zarina регулярно представляє колекції виробів, розроблені в колаборації із знаменитостями: Яніною Соколовою, Аліною Паш, Іраклієм Макацарія та іншими відомими особистостями. Дизайн розділів колаборацій можна повноцінно стилізувати під стиль колекцій. З адмін-панелі задаються кольору фону, хедера і футера, шрифтів, кнопок, фільтрів. Як доповнення до ряду різних банерів і відео, які можна розміщувати на сторінці, такі можливості кастомізації дизайну дозволяють повністю передати відвідувачеві сайту дух спільної колекції.
Цей же шаблон цієї категорії клієнт зміг використовувати і для подальшого створення інших посадкових сторінок – наприклад, сторінка виробів Fabergé.